Paaseitjes actie 2024

Dit jaar houden we weer een paaseitjes actie voor onze handbalvereniging om de clubkas aan te vullen. We gaan weer zoveel mogelijk chocolade paaseitjes proberen te verkopen. Vorig jaar was weer een enorm succes!

De verkoop zal vanaf heden tot 3 maart lopen. Op 7 maart zullen de paaseitjes worden uitgeleverd tijdens de trainingen. De paaseitjes dienen uiterlijk betaald te worden op 7 maart in de sporthal. Graag met de pin betalen.

De paaseitjes zitten in zakjes van 250 gram en kosten €3,50 per zakje en €10,- voor drie zakjes. Het zijn gemengde (melk, puur en wit) massieve paaseitjes.

Je kunt in deze lijst (paasactie verkoop manual) noteren hoeveel en aan wie je de paaseitjes hebt verkocht. Zodra jouw formulier compleet is, kan je je bestelling weer online invullen zodat we de juiste hoeveelheid paaseitjes kunnen bestellen.

Je hebt tot uiterlijk 3 maart om je bestelling door te geven.