HV Gemini HS2 – HV Manual HS1 (04-02-’24)

Zondag 4 februari speelde HV Manual tegen HV Gemini in Voerendaal. De eerdere wedstrijd tussen de twee teams dit seizoen eindigde in een 23-19 winst voor HV Manual. Toen het beginsignaal kwam begon de wedstrijd moeizaam voor HV Manual. De hars in combinatie met de lange rit achter de rug moesten de heren van Manual even wennen aan de omstandigheden. Naarmate de wedstrijd verliep, kwamen de heren steeds sterker terug. Toen de tweede helft begon stond manual nog 17-10 achter. De wedstrijd werd wel ging herpakt en zo wist Manual het verschil terug te brengen tot slechts twee. Op het einde kwam Manual toch iets te kort en sloten ze de wedstrijd af met een stand van 32-26 in het voordeel van HV Gemini.

Doelpuntenmakers: Wiebe Wessel (4), Driek Gabriëls (4), Niek Bastiaans (4), Willem van Duren (4), Ruben Albers (4), Kingsley Lamptey (3), Titas Vaidziunas (3).

Mede dankzij carnaval hebben de Venrayse heren twee weken rust. Op zaterdag 24 februari ontvangen zij koploper Groot Venlo in de Wetteling.