HV Manual DS1 – Bergeijk DS2 (16-12-’23)

Afgelopen weekend hebben de dames van HV Manual een thuiswedstrijd gespeeld tegen Bergeijk dames 2. De eerste paar treffers waren gemaakt door het team Manual. Na de eerste paar minuten lag het tempo al hoog, waarbij de punten gelijk op gingen. Ondanks een voorsprong van 2 punten ging HV Manual toch de rust in met een achterstand: 11-14. Na de rust heeft Manual het in het begin even moeilijk gehad, maar heeft na een tijdje het goed opgepakt en het niet meer uit handen gegeven. Hierdoor kwamen de dames uiteindelijk op een voorsprong van maar liefst vijf treffers. Dit gaven ze niet meer uit handen en zo eindigde de laatste wedstrijd van 2023 in een comfortabele zege van 21-15. Doelpunten manual: Tessa van Dalen (7x) Damini Sanichar (5x) Kiki Wessel (4x) Jessie Manders (3x) Guusje Wessel (2x)

Doelpuntenmakers: Tessa van Dalen (7), Damini Sanichar (5), KikiWessel (4), Jessie Manders (3), Guusje Wessel (2).

Zaterdag 13 januari pakken de dames de draad weer op. Ze ontvangen The Flyers DS1 om 19.30 in zaal 2 van De Wetteling. De eerdere ontmoeting dit seizoen eindigde in een 19-22 overwinning voor de Venrayse dames.