HV Manual DS1 – Acritas DS1 (28-10-’23)

Afgelopen zaterdagavond stonden de dames van HV Manual thuis tegenover de dames van Acritas. De meiden van Manual en Acritas waren aan elkaar gewaagd. Door het goede verdedigen van beiden kanten ging het gelijk met elkaar op, waardoor er in de eerste helft weinig doelpunten vielen. Dit resulteerde in een spannende ruststand van 5-5. In het begin van de tweede helft hield Guusje Wessel met een gelijkmaker de ploegen in evenwicht, maar naarmate de wedstrijd vorderde liep Acritas toch uit. Een aantal rake afstand schoten maakten voor de gasten het verschil en dit resulteerde in een eindstand van 8-15 in het voordeel van Acritas.
Doelpuntenmakers: Babi Acosta Hernandez (3) Damini Sanichar (3) Guusje Wessel (2).

De volgende wedstrijd van de dames is op zondag 5 november. Ze zullen afreizen naar Helmond om het op te nemen tegen koploper Swift DS2.