Beekse Fusie Club HS3 – HV Manual HS1 (03-03-’24)

Zondag 3 maart bezochten de heren van Manual de heren van Beekse Fusie Club in Beek. Voor Manual was het belangrijk om er met de winst van door te gaan, dat zou betekenen dat de middenmoot weer in volle zicht zou zijn. Tijdens de thuiswedstrijd kwamen de heren helaas net te kort om er met de winst ervandoor te gaan. Nog een belangrijke reden om dit keer wel te winnen.
Manual begon minder sterk dan de heren van Beekse Fusie Club. Waardoor er de eerste 10 minuten werd gekeken naar een achterstand van 3 goals. Al gauw wisten de heren dit omgezet en begonnen zij de leiding te nemen die uiteindelijk vergroot werd met 5 goals.
Bij de laatste minuten wisten de heren van Beekse Fusie Club goed terug te komen en maakten zij het de heren van Manual het zeer lastig. Het werd tot de laatste seconde zo spannend dat het verschil nog maar 1 doelpunt was in het voordeel van Manual. Door dit vol te houden namen de heren van Manual de winst mee naar Venray met een eindstand van 25-26.

Doelpuntenmakers: Niek Bastiaans (7), Wiebe Wessel (5), Martijn Schütte (4), Titas Vaidziunas (3), Willem van Duren (3), Driek Gabriëls (2), Kingsley Lamptey (2).

Op zaterdag 9 maart komt PSV op bezoek in Venray.